17 Augusti

Godmorgon bloggen!

Det var inte lika jobbigt att gå upp som jag trodde faktiskt, men det kanske var för att jag vaknade klockan 5 av en mardrömm. Usch, hatar att vakna upp med gråten i halsen. Men iallafall, sen kunde/vågade jag inte somna om så då gick jag upp istället.

Är ensam hemma idag på morgonen också och det är så skönt. Att lyssna på musik på morgonen medans man gör iordning sig är så mysigt. Fast jag klarar mig inte ifall jag inte har på Tvn, radion, datan & en telefon i närheten. Haha

Ingen aning vad jag ska ha på mig heller.. Men det löser väl sig, det också.

Måste faktiskt erkänna att jag har någon konstig känsla i magen också, kan jag vara nervös? och för vad isåfall? liksom jag har ju gått i den skolan i flera år och klassen känner jag ju, inga problem. Fast det brukar nästan alltid kännas så efter ett sommarlov.. Det kanske är sånt som hör till? =)

Nu ska jag till skolan.. måste verkligen säga att det var skönt att slippa gå den vägen varje dag!

Ha en toppen dag, hörs när jag kommer hem! :)



Kommentarer
Postat av: Elin♥

sv; jag börjar på torsdag ;)<3

2009-08-17 @ 11:18:57
URL: http://gladje.blogg.se/
Postat av: Anonym

om det är sånt som hör till vet jag inte. Beror ju på hur stark kontakt man har haft till sina klasskamrater.

mellan 7 och 9 (ska börja ettan) var min klass som en familj. I och för sig var hela skolan som en familj, alla kände alla, så det fanns inget pirr i magen eller så.



www.marittas.blogg.se

2009-08-17 @ 13:07:14
Postat av: linnéa orhagen

Jag börjar imorrn! Och det går inte att beskriva hur nervös jag är. Jag börjar gymnasiet :| gahh.

2009-08-17 @ 13:56:14
URL: http://plaaza.blogg.se/
Postat av: Julia tb

Åh hoppas att du fick en bra första dag i skolan;) Jag håller med dig om det där med att lyssna på musik medan man gör sig i ordning, älskar det haha! Och jag känner igen mig lite i den nervösa känslan...



Hur är det annars då? Ha en fortsatt underbar måndag Lovisa, många kramar<3

2009-08-17 @ 16:18:39
URL: http://showbyjulia.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg