18 April

Jag måste nog vara sämst på att uppdatera blogg!

Igår var det underground, och det var efterlängtat. Hade ju inte varit där sen i typ vintras någon gång. Egentligen så känns det lite konstigt att gå dit när man går i 8an nu liksom, är man inte för gammal snart? Men det är ju verkligen sjukt kul. Jag älskar musiken, att dansa och umgås med mina vänner, och detta är ju bästa kombinationen, typ. Alla i innebandy laget gjorde sig iordning innan och gick tillsammans till UG också, det var verkligen en skön stämning i omklädningsrummet när alla sprang omkring och lånade saker av varandra samtidigt som vi lyssnade på hög musik.

När underground var slut och jag och nadja skulle gå hem till mig så kändes det knappt som man kunde komma fram. Och det var då jag kom på hur sjukt trött man var efter en hel skolvecka, träning och sen dansa 3 timmar i sträck.

Discot var verkligen värt iallafall

Imorse så gick jag och nadja ut och gick i 1 h & 30 minuter, vi är friskusar!! Och sen åkte vi till stan för att köpa en klänning till mig. Hittade en rätt fin, men när jag kom hem visade det sig att det var en kjol och att den såg konstig ut på mig. Okej, jag köpte den nog bara i all hast av att "köpa" någoting, + att jag var stressad för att jag skulle hem och städa (vi ska ju ha kalas imorgon) synd bara att jag råkade klippa av prislappen så att jag inte kan lämna tillbaka den, 349 kronor åt skogen ja.

Gissa vem som fyller 15 år på måndag? *blink blink*

pussar på er!


Kommentarer
Postat av: Mattias

haha, jag skämde ut mig som fan bland mina vänner tydligen:o xD Grattis i förskott!!:D <3

2009-04-19 @ 12:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg