9 April

Haha, jag sitter och lyssnar på spansk techno. Satt och sökte lite på youtube och kom helt plötsligt in på det, men det är rätt bra ändå. Men man känner sig helt konstig efter ett tag bara.

Idag har det varit en mor & dotter dag: klockan 11.00 idag så åkte vi in till stan och gick till "Nailteam" för mamma skulle göra om sin manikyr på sina naglar. Jag satt och läste en del skvaller tidningar och kollade en stund hur dom gjorde iordning mammas naglar, det såg hur enkelt som helst ut men jag antar att det är rena motsattsen. tufft var det iallafall!

Efter det så strosade vi runt på stan, köpte mascara, skor, och 2 tröjor. Det går bara inte att vara i stan och inte köpa något, då mår jag dåligt resten utav dagen typ. Jag är verkligen en shoppoholic, från topp till tå!

Och en till sak som jag måste: städa. jag klarar t.ex  inte av när det ligger  massa kläder på golvet, som det har gjort i mitt rum 2 dagar nu (kanske därför mitt humör har varit så konstigt?)  och när det tillslut blir så mycket saker pga att man tänker att man ska ta hand om det senare så får man bara lust att gå och lägga sig under täcket och vänta på att någon annan ska göra det (..typ jag)  men idag så orkade jag inte se det längre iallafall och tog tag i mig själv, så nu är jag lugn igen!

Jag är nog inte normal (eller så kanske jag är det? jag vet inte)



Mammas naglar när hon tävlade i Las Vegas, tycker det är skit snyggt.

Kommentarer
Postat av: //Jokk

vad tävlade hon i, i las vegas? :O

2009-04-10 @ 00:11:06
Postat av: evelina

svar. ok ! :)

tack så mkt :P

Ha en bra helg ! Glad påsk!

2009-04-10 @ 12:59:03
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Köp & Sälj

Hej! Kika in på min Köp & Sälj blogg om du hittar något av intresse, givetvis till bra priser :) Har du något du själv vill sälja? Då kan du också få annonsera, kika in på bloggen och se hur du gör :) (kopochsalj.blogg.se) Ha en bra kväll!

2009-04-13 @ 16:30:31
URL: http://kopochsalj.blogg.se/
Postat av: J

ååh! ja vill också ha långa naglar.

Haft en bra dag?

2009-04-23 @ 10:00:31
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg