3 April

Det är fredag, skolan är slut och istället har jag ett härligt påsklov att se fram emot, Underbart.

Mycket kan hända på bara några få dagar. Sist jag skrev låg det lite snö på marken och luften var kall. Nu när jag tittar ut så är himlen helt klarblå och det är faktiskt rätt skönt ute. Man känner verkligen att våren är här, Vintern och allt det gråa är borta.

För övrigt så klarade jag mig inte ifrån min hosta, förskylning och ont i halsen. Igår var jag hos läkaren (jag borde skaffa klipp-kort där snart!) och då visade det sig att jag hade bihåleinflammation. så, jag ska äta pencillin i 10 dagar, 6 tabletter om dagen, mums. Smaken är nog en av det vidrigaste jag smakat på faktiskt!

För övrigt så åker dom flesta på konfa läger idag, så jag har en hel helg för mig själv. Om jag tänker efter så tycker jag det ska bli rätt skönt, jag behöver det. Jag har kommit in i nån sorts svacka, och den vill jag helst ta mig ut ur genast.

Frågan är bara vad man ska göra, är faktiskt lite sugen på att sätta mig ute på altanen i solen och läsa "om jag kunde drömma", den första twilight boken. jag får ju rysningar av filmen, så varför skulle jag inte älska boken? äsh, jag tror allt jag kommer hitta saker att göra, saker som man inte tänker på att göra annars. och nu finns det ju inga andra som väljer åt mig, nu är det jag, bara jag.

Puss







Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Hoppas nu du verkligen får en underbar fredag och en bra helg och kanske till och med lov sedan? Ha det så bra :)

2009-04-03 @ 19:49:41
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: evelina

tittar bara in för att hälsa trevlig helg ! :)

2009-04-03 @ 20:58:41
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg