28 April

hej träningsvärk!

Ush, tisdagar är verkligen inte någon favorit hos mig.


- alla ämnerna  i skolan denna dagen är dom segaste som finns,
+ att det är 4 lektioner innan vi får lunchrast som bara är på 40 minuter..
- man är sjukt trött
- långt kvar till helg


hela denna dagen har varit fruktansvärt seg, gick hem på nästan 1 h (brukar annars ta 25 minuter) och sen har jag varit som en zoombie.

jag vet inte vad det är med mig, men efter cupen är jag så sjukt trött. det känns som man inte sovit på en vecka ju.


vill att något kul ska hända, nu. det närmsta är ju valborg då, sen är det ug den 8 maj & nordic den 30 maj. känns som en oändlighet tills dess, och det hinner vara tisdag ett antal gånger innan med..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg