26 April

& så var cupen över..tråkigt. vi var iaf sämst, men snyggast.

matchen igår mot pixbo gick väl åt helvette egentligen, eftersom man spelade på kvällen och jag hade gått upp 7 samma dag, så hade man ingen energi kvar, orkade verkligen inte springa. sen fick jag en hårt slagen boll på min hand också så den domnade bort.

imorse så spelade vi mot Särö. Dom hade också förlorat alla sina matcher så vi var extremt taggade. Men vi förlorade även den också. Men det var väldigt jämt.

Ingen kommer glömma oss, laget som hela tiden var så positiva även fast vi var sämst. laget som hela tiden gick och sjöng massa hejjar ramsor. det är vi, Landvetter Wings F95-94or <3

när vi hade förlorat hela skiten så var jag, linnea, agnes, nadja, jennifer & roberta kvar och hejjade på pixbo. go pixbo!

och nu har jag verkligen skit ont i huvudet. skulle vila mig förut, men jag somnade direkt och sov i typ 2 h så det känns lite bättre nu. ska lägga mig i ett varmt bad som jag verkligen förtjänar och sen ska jag sova.

lägger snart upp bilderfrån helgen Y



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg