23 April

ännu är snart en skolvecka över, det går rätt snabbt nu i slutet innan ett efterlängtat sommarlov väntar.

min födelsedag blev inte riktigt som tänkt kanske. skrev ju att jag skulle åka till stan, men det blev inte av. slingade ljusa slingor i håret iallafall, och blev faktiskt riktigt nöjd. sen på kvällen dansade ju jag och matilda, sista gången då. trodde det skulle gå bra, men vi tappade bort oss hela tiden, höll inte takten och skrattade oss igenom träningen. så ja, är inte så sugen på dansuppvisningen på söndag.

annars så mår jag bra, min förskylning som jag har haft jätte länge är äntligen borta, super skönt.

igår efter skolan så hämtade mamma och pappa mig och vi åkte till stan, åt middag och kikade runt lite. skulle kolla på en mobil som jag ville ha, & hittade en, men typsikt nog så var den operatörlåst med tre, och jag som måste & vill  ha comviq.  vet inte riktigt vad jag ska göra eftersom jag verkligen är såld på den nu, det är ju precis en sån jag vill ha, och då är det ju rätt svårt att hitta en annan som är ännu mer perfekt, eller?

men iallafall,  som vanligt kunde jag inte komma hem tomhänt även ifall jag försökte, jag var verklgien tvungen att köpa ett par úber söta skor och en kofta.

idag var våran SO lektion inställd så vi slutade tidigare. skulle åka in till stan med matilda och embla, men jag kände inte för att åka till stan eftersom jag var där igår så jag och nadja gick hem till mig istället och hoppade studsmatta (typ första gången i år), and I love it.

ska försöka mig på att plugga lite nu, men som vanligt fastnar jag väl lite här och var..

hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: //Jokk

du kan ju ta och låsa upp mobilen då ;)

2009-04-23 @ 22:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg